Forum polskich fanów Marka Knopflera i Dire Straits
Bootlegi... - Wersja do druku

+- Forum polskich fanów Marka Knopflera i Dire Straits (http://knopfler.pl)
+-- Dział: Markowe tematy (http://knopfler.pl/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Dział: Fanowskie zasoby (http://knopfler.pl/forumdisplay.php?fid=7)
+--- Wątek: Bootlegi... (/showthread.php?tid=20)

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

Bootlegi... - marcin.h - 21.05.2005

Wow!
Jak zobaczyłem taki wąziutki pasek przewijania z boku to myślałem że coś jest nie tak Uśmiech
MT1, chętnie bym się wymienię, ale dopiero za jakiś miesiąc

Bootlegi... - MT1 - 21.05.2005

Trochę obcięło - to ciąg dalszy:

DIRE STRAITS - WEMBLEY 1985 - London, UK, 10.07.1985 - 2 VCD (SB 4, V 4):
VCD1 : So far away, Sultans of swing, Why worry, Money for nothing, Private investigations, Walk of life, Tunnel of love, Solid rock (with Nils Lofgren), Brothers in arms
VCD 2: The man's too strong, Going Home (with Hank B. Marvin) BONUS TRACKS: Planet of New Orleans (erotic video), It's money that matters (Randy Newman with Mark Knopfler), Falling in love (Randy Newman with Mark Knopfler), Fade to black (erotic phone video TV), Storybook Love (with Willy deVille), Jam session / interview (unknown place and date), Ghost of Faffner Hall (English TV), David Knopfler - Madonna's Daughter (with Dire Straits, San Remo 1984)

DIRE STRAITS - THE FINAL OZ CONCERT - 26.04.1986; Sydney - 2 VCD (SB 4, V 4):
VCD 1: Intro, Interview, Ride Across The River, Expresso Love, Industrial Disease, So Far Away, Romeo And Juliet, Private Investigations, Sultans Of Swing
VCD 2: Why Worry, Your Latest Trick, Walk Of Life, Two Young Lovers, Money For Nothing, Tunnel Of Love, Brothers In Arms, Solid Rock, Waltzing Mathilda, Speech from Mark Knopfler, Going Home (Local Hero), Outro

THE PRINCES TRUST ROCK GALA '86 - Wembley, London - 20.07.1986 - 2 VCD (SB 5, V 5):
VCD 1: Intro, God Save the Queen, In the Big Country – Big Country, Marlene on the Wall – Suzanne Vega, Hot Water – Level 42, Your Song – Elton John, In the Air Tonight – Phil Collins, Better Be Good to Me* – Tina Turner, Tearing Us Apart* – Eric Clapton and Tina Turner, Call of the Wild* – Midge Ure, Money for Nothing* – Mark Knopfler and Sting
VCD 2: Every Time You Go Away* - Paul Young, Reach Out** - Joan Armatrading, No One Is To Blame** - Howard Jones, Sailing** - Rod Stewart, I'm Still Standing** - Elton John, Every Time You Go Away* - Paul Young And George Michael, I Saw Her Standing There* - Paul McCartney, Long Tall Sally* - Paul McCartney And Ensemble, Get Back* - Paul McCartney And Ensemble
*with Mark Knopfler and John Illsley, **with Mark Knopfler

SECRET POLICEMAN'S THIRD BALL - Palladium, London, UK; 29.03.1987 - 2 VCD (SB 4+, V 4):
VCD 1: Ruby Wax - opening, Spitting Image, Kate Bush &, David Gilmour - Running up that hill, Stephen Fry & Hugh Laurie - Stand up, Joan Armatrading - Call me names, Lenny Henry - Blues man, Nik Kershaw - Jackson Browne, Paul Brady - For everyman, Phil Cool - Rolf Harris, Duran Duran - Save a prayer
VCD 2: John Cleese & Stephen Fry & Hugh Laurie - Silver dick ceremony, Mark Knopfler & Chet Atkins - I'll see you in my dreams & Imagine, Spitting Image, Bob Geldof - This is the world calling, Emo Phillips & Lou Reed - Voices of freedom, Ben Elton & Peter Gabriel - Biko

THE PRINCES TRUST ROCK GALA '88 - RAH, London - 05-06.06.1988 - 1 VCD (SB 5, V 5):
Intro, Sweet Little Mystery - Wet Wet Wet, Twist And Shout - Wet Wet Wet, Tower Of Song - Leonard Cohen, Heart And Soul - T'Pau, Dancing With Tears In My Eyes - Midge Ure & Midge Ure All Star Band, What Is Love? - Howard Jones, Never Gonna Give You Up - Rick Astley & Midge Ure All Star Band, Wonderful Life - Colin Vearncombe & Midge Ure All Star Band, You Can't Hurry Love - Phil Collins & Midge Ure All Star Band, The Letter - Joe Cocker & Midge Ure All Star Band, You Win Again - Bee Gees & Midge Ure All Star Band, Sledgehammer - Peter Gabriel & Midge Ure All Star Band, Money For Nothing - Mark Knopfler & Eric Clapton's All Star Band, I Don't Wanna Go On With You Like That* - Elton John & Eric Clapton's All Star Band, Layla* - Eric Clapton & His All Star Band, With A Little Help From My Friends* - All Concert Artists
*with Mark Knopfler and Alan Clark

MANDELA 1988 Wembley Stadium, London, UK, 11.06.1988 - 1 VCD (SB 4+, V 4):
Walk of life, Sultans of swing, Romeo and Juliet, Money for nothing, Brothers in arms, Wonderful tonight (with Eric Clapton), Solid rock

MARK KNOPFLER, Eric Clapton & Elton John & Alan Clark - ON THE CROSSROADS - 02.11.1988; Tokyo - 2 VCD (SB 4+, V 4+):
VCD 1: Crossroads, White Room, I Shot The Sheriff, Lay Down Sally, Wonderful Tonight, Tearing Us Apart
VCD 2: Candle In The Wind, I Guess That's Why They Call It The Blues, I Don't Wanna Go On With You Like That, Daniel, Cocaine, Layla

THE NOTTING HILLBILLIES - SNAPE 1990 - THE VIDEO - The Maltings, Snape, UK, 15.05.1990 - 1 VCD (SB 4+, V 4):
Intro & interview with the band, When it comes to you, Water of love, That's alright mama, Your own sweet way, Run me down, Hobo's lullaby, I think I love you too much, Steelrail blues, Feel like going home

LIVE AT KNEBWORTH - Knebworth, 30.06.1990 - 3 VCD (SB 5, V 5):
VCD 1: Tears For Fears (Change, Badman's Song, Everybody Wants To Rule The World), Cliff Richard & The Shadows (On The Beach, Good Golly Miss Molly, We Don't Talk Anymore), Phil Collins & The Serious Band (In The Air Tonight, Sussudio), Paul McCartney (Coming Up, Birthday, Hey Jude, Can't Buy Me Love)
VCD 2: Status Quo (Whatever You Want, Rockin' All Over The World, Dirty Water, In The Army Now), Supergroup: Eric Clapton (Before You Accuse Me*, Tearin' Us Apart*), Dire Straits/Mark Knopfler, John Illsley, Alan Clark, Guy Fletcher (Solid Rock, Think I Love You Too Much, Money For Nothing), Elton John (Sacrifice**, Sad Songs**)
VCD 3: Robert Plant/Jimmy Page (Hurting Kind, Tall Cool One, Wearing & Tearing, Rock And Roll), Genesis (Mama, Throwing It All Away, Turn It On Again Medley Featuring: Turn It On Again, Everybody Needs Somebody To Love, Reach out, I'll Be There, Pinball Wizard, In The Midnight Hour, Turn It On Again - Reprise), Pink Floyd (Shine On You Crazy Diamond, Run Like Hell)
*with Alan Clark, **with Mark Knopfler and Alan Clark

DIRE STRAITS - LIVE IN NIMES - 2 VCD (SB 5, V 5):
VCD 1: Intro, Calling Elvis, Walk Of Life, Heavy Fuel, Romeo And Juliet, The Bug, Private Investigations, Sultans Of Swing
VCD 2: Your Latest Trick, Two Young Lovers, Telegraph Road, Money For Nothing, Brothers In Arms, Solid Rock, Wild Theme, Credits, Bonus - rehearsal

DIRE STRAITS - VIDEOS & RARITIES - 2 VCD (SB 5, V 5):
VCD 1: Intro, Sultans Of Swing, Wild West End, Skateaway, Romeo And Juliet, Tunnel Of Love, Private Investigations, Love Over Gold, Twisting By The Pool, So Far Away, Walk Of Life, Money For Nothing, Brothers In Arms, Calling Elvis, Heavy Fuel, The Bug
VCD 2: Wild West End, Sketeaway, The Bug, Your Own Sweet Way, Feel Like Going Home, Will You Miss Me, Private Investigations (live '83), Going Home (first version), Sultans Of Swing (live '83), Darling Pretty, Going Home (second version), Poor Boy Blues, Tunnel Of Love (BBC live)

THE NOTTING HILLBILLIES - LIVE & INTERVIEWS & 3 VIDEOCLIPS - 1 VCD (SB 5, V 5, please notice - POLISH TRANSLATION!!!Oczko:
Rock Steady, Your Own Sweet Way, Feel Like Going Home, Will You Miss Me

DIRE STRAITS - SULTANS OF SWING - VERY BEST OF - 3 SVCD (SB 5, V 5+):
SVCD 1: Interview, Sultans Of Swing, Lady Writer, Romeo And Juliet, Tunnel Of Love, Private Investigations
SVCD 2: Twisting By The Pool, Love Over Gold, So Far Away, Money For Nothing, Brothers In Arms, Walk Of Life, Calling Elvis, Heavy Fuel
SVCD 3: On Every Street, Your Latest Trick (live), Local Hero - Wild Theme (live)

MARK KNOPFLER - Shepherd's Bush Empire, London, UK, 25.05.1996 - 1 VCD (SB 3, V 3):
Intro, Imelda, Rudiger, Calling Elvis, Romeo and Juliet (initial part), Sultans of swing, No can do, Money for nothing, Long Highway

MUSIC FOR MONTSERRAT - RAH, London, UK - 15.09.1997 - 2 VCD (SB 5, V 5):
VCD 1: Intro, Take Me Home - Phil Collins, Hot, Hot, Hot - Arrow & His Band, Blue Suede Shoes - Carl Perkins, Volcano - Jimmy Buffet, Brothers In Arms - Mark Knopfler, Money For Nothing - Mark Knopfler & Sting, Message In A Bottle - Sting, Magic - Sting, Your Song - Elton John, Live Like Horses - Elton John, Don't Let The Sun Go Down On Me - Elton John
VCD 2: Broken Hearted - Eric Clapton, Layla* - Eric Clapton, Same Old Blues* - Eric Clapton, Yesterday - Paul McCartney, Golden Slumbers* - Paul McCartney, Hey Jude* - Paul McCartney, Kansas City* - Paul McCartney
*with Mark Knopfler

MARK KNOPFLER & ERIC CLAPTON - MONTSERRAT, RAH, London, UK - 15.09.1997 - 1 VCD (SB 5, V 5):
Introduction of Mark Knopfler by Phil Collins, Mark Knopfler - Wild theme, Mark Knopfler - Brothers in arms, Mark Knopfler - Money for nothing, Introduction of Eric Clapton by Carl Perkins, Eric Clapton - Broken hearted*, Eric Clapton - Layla, Eric Clapton - Same old blues
* without Mark Knopfler

MARK KNOPFLER - MASTERCLASS - session, studio, UK, - 23.12.1999 - 1 VCD (SB 5-, V 4+):
Documental video

MARK KNOPFLER - LA SEMANA DE MARK KNOPFLER - 1 VCD (SB 5-, V 5-):
Introducing, Going Home (video-clip), Sultans of swing (from Mandela concert), Interview (2000), Poor boy blues (video-clip), Private investigations (video-clip), Darling pretty (video-clip), Interview (2000), Twisting by the pool (video-clip), Cannibals (video-clip), So far away (video-clip), Interview (2000), Wag the dog (video-clip), Calling Elvis (video-clip), Interview (2000), What it is (video-clip); M80 Radio - Acoustic versions by Mark Knopfler & Guy Fletcher: Baloney again, Going Home; La Noche Abierta - La2 (TVE): What it is (only vocals live)

MARK KNOPFLER - STP VIDEO PRESS KIT - 1 SVCD (SB 5, V 5):
Documental video

MARK KNOPFLER - TORONTO 2001 - Massey Hall, Toronto, Canada, 03.05.2001 - 2 VCD (AU 4, V 3+):
VCD 1: Calling Elvis, Walk of life, Who's your baby now, Rüdiger, What it is, Sailing to Philadelphia, Romeo and Juliet, Sultans of swing
VCD 2: Done with Bonaparte, Junkie doll, Speedway at Nazareth, Pyroman, Telegraph road, Leaving the Scene, Brothers in arms, Money for nothing, So far away

MARK KNOPFLER - VIDEOCLIPS & INTERVIEWS & LIVE AT TVP1 - 1 VCD (SB 5, V 5, please notice - POLISH TRANSLATION!!!Oczko:
Golden Heart Interview, Darling Pretty, TVP1 Interview, TVP1 Interview Intro, TVP1 Interview, Silvertown Blues (TVP1), What It Is (TVP1), Fade To Black (TVP1), VH1 Interview, Baloney Again (VH1)

MARK KNOPFLER - A STRAITS THING - SBE 24.07.2002 - 2 VCD (AU 4+, V 4+):
VCD 1: Intro, Calling Elvis, Run me down, Your own sweet way, Railroad worksong, Are we in trouble now, Quality shoe, Hobo's lullaby, Can't be
satisfied, Feel like going home, Setting me up
VCD 2*: Walk of life, What it is, Romeo and Juliet, Sultans of swing, Ole Ole Ole, Baloney Again, Why Aye Man, Money for nothing, Brothers in arms, So far away, Going Home, Outro
*with John Illsley

MARK KNOPFLER - WHY AYE MAN - LAST NIGHT IN SBE 25.07.2002 - 2 VCD (AU 4+, V 4+):
VCD 1: Calling Elvis, Run Me Down, Your Own Sweet Way, Railroad Worksong, Are We In Trouble Now, Quality Shoe, Hobo's Lullaby, Can't Be Satisfied, Feel Like Going Home, Setting Me Up
VCD 2*: Walk Of Life, What It Is, Romeo And Juliet, Sultans Of Swing, Ole Ole Ole, Baloney Again, Why Aye Man, Money For Nothing, Brothers In Arms, So Far Away, Going Home
*with John Illsley

MARK KNOPFLER - A NICE PAIR OF SHOES - BEAULIEU 2002; 28.07.02 - 2 VCD (AU 4+, V 4+):
VCD 1: Intro, Calling Elvis, Run me down, Your own sweet way, Railroad worksong, Are we in trouble now, Quality shoe, Hobo's lullaby, Can't be satisfied, Feel like going home, Setting me up
VCD 2*: Walk of life, What it is, Romeo and Juliet, Sultans of swing, Your latest trick, Why aye man, Money for nothing, Brothers in arms, So far away, Going Home, Outro
*with John Illsley

Soon!!!

DVD NHB Taplow
DVD Dire Straits Wembley'85
DVD Sydney'85
DVD Solid Rock
DVD Dortmund Uśmiech

Bootlegi... - seba - 21.05.2005

Rekord długości posta został pobity Uśmiech .

sorry...

Bootlegi... - marcin.h - 21.05.2005

Tylko nie mów że znowu coś obcięło Język

no tym razem nie

Bootlegi... - Robson - 22.05.2005

Mój Ty Boże kochany!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kim Ty jesteś MT1??? Uśmiech Ja musze ochłonąć. Poważnie. Jesteś rekordzistą i to bardzo wielkim. GRATULACJE. Na pewno sie odezwę ale muszę sie z tym przespać a przede wszystkim przestudiować te biblię. Jesteś Wielki a Twoje zbiory wymagają rzetelnych pochwał. Oczko Muszę ochłonąć. Wprowadzileś mnie w kompleksy :ph34r: Uśmiech

Bootlegi... - dominika - 22.05.2005

Ja też mam już kompleksy, i w takiej sytuacji nie odważę się pokazywać swojej skromnej listy, która właśnie powstała, publicznie Uśmiech
Jeśliby jednak jakimś przypadkiem ktoś był ciekawy, to chętnie wyślę mailem. Wyszło mi 35 pozycji audio i kilka video (bardzo dużo się pokrywa z tym co ma Howard).
Mail tradycyjnie: dominika@knopfler.pl . Zapraszam Uśmiech

Oczywiście żadne tam zarabianie na sprzedaży płytek czy inne tego typu kwestie nie wchodzą w grę...

Bootlegi... - grzegorz - 22.05.2005

Jestem pod wrażeniem MT1. Ale co to jest ten system B&P? Rozumiem zwrot kosztów za przesyłkę i czyste płytki, ale nie kumam skrótu B&P. Oświeć mnie.

Bootlegi... - numitor - 22.05.2005

MT1-> Najlepsza wymiana - przepraszam na co ? Uśmiech

Bootlegi... - Robson - 22.05.2005

No właśnie czy jest coś czego MT1 nie ma? Ale skarby! Uśmiech

Bootlegi... - BET - 22.05.2005

Numitor: z ust mi to wyjales. Ale pewnie nie ma jakiejs studyjnej ;P Nie wierze wlasnym oczom po prostu...

Bootlegi... - MT1 - 22.05.2005

Cytat:Originally posted by grzegorz@May 22 2005, 02:44 PM
Ale co to jest ten system B&P? Rozumiem zwrot kosztów za przesyłkę i czyste płytki, ale nie kumam skrótu B&P. Oświeć mnie.
B&P znaczy właśnie czyste płytki plus przesyłka (Blanks and Postage)

Bootlegi... - MT1 - 22.05.2005

Cytat:Originally posted by numitor@May 22 2005, 03:08 PM
MT1-> Najlepsza wymiana - przepraszam na co ? Uśmiech
Uśmiech Uśmiech Uśmiech Duży uśmiech
Zawsze się coś znajdzie - jest tyle nowego - chociażby koncerty na DVD, od Howarda chciałbym np nagranie z Warszawy z 2001 roku z MD - to które mam jest kiepskie, niestety.

Pozdrawiam

Bootlegi... - dudageo - 26.05.2005

czy ktoś posiada na DVD cały koncert "Music for Montserrat"? Jeśli tak, to czy mógłby się ze mną podzielić. Oddam za płytkę i za przesyłkę... Uśmiech

Bootlegi... - Piotrd - 26.05.2005

Cytat:Originally posted by dudageo@May 26 2005, 08:27 PM
czy ktoś posiada na DVD cały koncert "Music for Montserrat"? Jeśli tak, to czy mógłby się ze mną podzielić. Oddam za płytkę i za przesyłkę... Uśmiech
ja mam to tylko niestety w divx, koncerik niesamowity, a gwiazd zatrzęsienie, coś niesamowitego...

ps. udało mi się chyba znaleźć to na osiolku(emule), ale mało źródeł a są to 4 pliki po 900 MB każdy, więc ściaganie tego może potrwać długooooooo...

Bootlegi... - dudageo - 26.05.2005

no ja tez mam na divx a chciałbym bardzo na DVD... koncert - cudo. Najpiękniejsi "Brothersi" jakie słyszałem

Bootlegi... - Vidocq - 27.05.2005

Cytat:Originally posted by dudageo@May 26 2005, 10:32 PM
no ja tez mam na divx a chciałbym bardzo na DVD... koncert - cudo. Najpiękniejsi "Brothersi" jakie słyszałem
Mozna przekonwertowac z divxa na DVD... Jak jest zainteresowany to wal na priva - tam powiem co i jak.

Bootlegi... - MT1 - 27.05.2005

Jest też oficjalne wydanie - ja kupiłem na Amazonie:

http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detai...&s=dvd&n=507846

Bootlegi... - Piotrd - 27.05.2005

Cytat:Originally posted by MT1@May 27 2005, 10:04 PM
Jest też oficjalne wydanie - ja kupiłem na Amazonie:

http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detai...&s=dvd&n=507846
hmm w Polsce ta pozycja była dostępna ze 2 lata temu, ale w odrużnieniu od wersji amerykańskiej nie posiada ścieżki DTS. I niestety ale chyba schodziła marniie!!!!! (w googlach znalazłem promocje w stereo.pl gdzie za tę płytę dvd chcieli 15,99!!!!!!!!!!! aaaaaaaaaaaaaaaaaaa że ja nie wiedziałem, wrrrrrrrrr, teraz już jest praktycznie niedostępna w Polsce).